Aktualności

„Podróż do świata wartości” – II etap
„Podróż do świata wartości” – II etap

Uczniowie edukacji wczesnoszkolnej po raz kolejny pokazali, że bardzo poważnie podchodzą do realizowanych w szkole projektów. Tym razem wykonywaliśmy zadania, które miały na celu rozwijanie poczucia własnej tożsamości narodowej oraz kształtowanie postawy szacunku do symboliki narodowej.

Realizację drugiego etapu rozpoczęliśmy już pod koniec  października od nauki pełnej wersji „Mazurka Dąbrowskiego”. My, nauczyciele, jesteśmy dumni z tego, że nasze dzieci znają wszystkie zwrotki  hymnu narodowego  i wiedzą, jak zachować się podczas jego wykonywania. Uczniowie uczyli się również słów ważnej historycznie pieśni  - „Legiony”. Wiele zajęć poświęconych zostało na rozmowy o patriotyzmie, symbolice narodowej, historii Polski oraz „małych ojczyznach”. Dzieci z klas drugich i trzecich oddały hołd poległym za wolność naszego kraju odwiedzając Miejsca Pamięci Narodowej.

Dzień Zdrowego Jedzenia
Dzień Zdrowego Jedzenia

Dnia 23 Listopada 2017 roku w klasach 4-6 odbył się Dzień Zdrowego Jedzenia.

Uczniowie wraz z nauczycielami podczas przerwy śniadaniowej zasiedli do wspólnego stołu. Na stołach dominowały owoce, warzywa, sałatki, soki wyciskane i przepyszne, kolorowe kanapki z chlebem wieloziarnistym.

Było to bardzo smakowite spotkanie promujące ideę zdrowego odżywiania i kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych.

Sprawozdanie z Konkursu dzielnicowego dla uczniów klas trzecich
Sprawozdanie z Konkursu dzielnicowego dla uczniów klas trzecich "Piękna nasza Polska cała"

W dniu 16 listopada 2017r. trzyosobowa drużyna trzecioklasistów z naszej szkoły pod opieką Haliny Olesiejuk uczestniczyła w konkursie dzielnicowym  w Szkole Podstawowej nr 355 przy ul. Ceramicznej 11. Szkołę reprezentowali: Kajetan Woźniak – III B, Joanna Rogowska – III C i Jan Budnicki – III d. Uczniowie byli przygotowani do konkursu przez wychowawczynie klas trzecich poprzez udział w wycieczce: ,,Spacerkiem po Warszawie”, pokazie medialnym: ,,Żółwik poznaje Polskę” oraz tematykę przyrodniczo-patriotyczną  poruszaną na zajęciach. Na podkreślenie zasługuje umiejętność pracy dzieci  w drużynie kilkuosobowej. Zespół z naszej szkoły nie zajął miejsc czołowych, ale wykazał się zaangażowaniem, myśleniem, spostrzegawczością, wiedzą w każdej dziedzinie oraz umiejętnością rozpoznawania sławnych Polaków po ich portretach i głosie.