Szanowni Państwo,
w najbliższą sobotę rusza Warszawski Tydzień Zdrowia Psychicznego - akcja promująca zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży.
Od 16 do 23 marca 2024 r. w Warszawie odbędą się otwarte wydarzenia, które będą dotyczyć najczęstszych problemów zdrowia psychicznego dzieci i młodzież. Akcja skierowana jest do rodziców i opiekunów, nauczycieli oraz do młodzieży.
Spotkania poprowadzą doświadczeni specjaliści oraz eksperci w dziedzinie psychologii dziecięcej i młodzieżowej, którzy podzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i praktycznymi narzędziami. Spotkania skupią się na różnorodnych aspektach zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży, obejmując tematy takie jak:
• Rozpoznawanie i radzenie sobie ze stresem
• Zaburzenia funkcjonowania psychospołecznego dzieci i młodzieży
• Depresja i lęk
• Wsparcie emocjonalne w domu i w szkole
• Rola rodziców i opiekunów w promowaniu zasad zdrowia psychicznego i zdrowego stylu życia
Czytaj więcej: Warszawski Tydzień Zdrowia Psychicznego - od 16 do 23 marca 2024 r.
W dniu 22.02.2023 klasa 3a miała okazję uczestniczyć w zajęciach z cyklu programu edukacyjnego „Ratujemy i Uczymy Ratować” Nasi uczniowie podczas zajęć poznali elementy pierwszej pomocy. Trzecioklasiści dowiedzieli się, że podstawą udzielenia pierwszej pomocy jest ich bezpieczeństwo. Zajęcia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem i zaangażowaniem uczniów, dlatego z pewnością zostaną rozszerzone i kontynuowane o dalsze cykle udzielania pierwszej pomocy.
Iwona Miechowiecka
Elżbieta Brzezińska
Zapraszamy Państwana zebrania Wychowawcó w z Rodzicami według poniższego harmonogramu:
12 marca 2024r (wtorek) - godzina 17:30
klasa |
wychowawca |
sala |
3 A |
p. Elżbieta Brzezińska |
32 |
4 A |
p. Urszula Róg |
19 |
4 B |
p. Judyta Szadkowska |
38 |
4 C |
p. Karolina Bielas-Piguła |
37 |
5 A |
p. Małgorzata Składanek – godzina 18:00 |
18 |
5 B |
p. Katarzyna Godziebiewska |
36 |
5 C |
p. Bożena Szpunar- Zdrojek |
35 |
6 A |
p. Monika Głuchowska |
21 |
6 B |
p. Małgorzata Składanek – godzina 18:30 |
18 |
7 A |
p. Ewelina Barszcz |
Laboratorium przyszłości |
7 B |
p. Beata Bartczak |
17 |
8 A |
p. Beata Świderska |
22 |
8 B |
p. Michał Świderski |
biblioteka |
14 marca 2024r. (czwartek) - godzina 17:30
klasa |
wychowawca |
sala |
0 A |
p. Anna Kausa-Wójcik, p. Anna Polakowska |
przedszkolna |
1 A |
p. Iwona Tolak |
30 |
1 B |
p. Izabela Radziszewska |
32 |
1 C |
p. Olga Romanowska |
31 |
1 D |
p. Magdalena Kaszlikowska |
33 |
2 A |
p. Aleksandra Sztal |
35 |
2 B |
p. Małgorzata Mazurek |
34 |
2 C |
p. Marlena Ostrowska |
36 |
3 B |
p. Halina Olesiejuk |
22 |
Klasy 3a oraz 3b w piątek 23 lutego 2024r. wybrały się na wycieczkę do Domu Kultury Świt na profilaktyczny spektakl teatralny „Florka, która pogodziła serce z rozumem”. Głównym zagadnieniem inscenizacji była przemoc rówieśnicza oraz jej przeciwdziałanie. Spektakl prowadzony był interaktywnie. Po odegraniu kolejnych scen aktorzy zastygali w „stopklatkach”, a prowadząca dyskutowała z młodymi uczestnikami spektaklu na temat problemowej sytuacji pojawiającej się w inscenizacji. Dzieci bardzo aktywnie uczestniczyły w dyskusji. Zademonstrowane scenki uwrażliwiły trzecioklasistów na krzywdę innych, rozwinęły umiejętność identyfikowania objawów przemocy, właściwego reagowania na nią i poszukiwania rozwiązań. To była świetna lekcja o przeciwdziałaniu przemocy rówieśniczej.
Elżbieta Brzezińska
W dniach 13, 14 i 15 marca 2024r. szkoła umożliwia uczniom udział w rekolekcjach wielkopostnych zorganizowanych w kościele przy ul. Klasyków 21/23 zgodnie z poniższym harmonogramem.
Uczniowie wychodzą ze szkoły z nauczycielem około 30 minut przed podaną poniżej godziną, rekolekcje trwają około 50 minut, następnie uczniowie wracają z nauczycielem do szkoły.
środa 13 marca:
godzina 10:00 - klasy 0, 1, 2
godzina 11:00 - klasy 3, 4, 5
godzina 12:00 - klasy 6, 7, 8
czwartek 14 marca:
godzina 8:30 - klasy 0, 1, 2
godzina 10:00 - klasy 3, 4, 5
godzina 11:30 - klasy 6, 7, 8
piątek 15 marca:
godzina 8:30 - klasy 0, 1, 2
godzina 10:00 - klasy 3, 4, 5
godzina 11:30 - klasy 6, 7, 8
W tych dniach lekcje odbywają się zgodnie z planem, a uczniowie, którzy nie wychodzą na rekolekcje mają zapewnione zajęcia opiekuńcze w szkole.