Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że równoważność za zagubione, zniszczone podręczniki szkolne mogą Państwo wpłacać na konto bankowe:

82 1030 1508 0000 0005 5017 4057

Zakończenie projektu organizowanego przez Fundację Dziecięcego Uniwersytetu Ciekawej Historii między innymi też dla Uczniów naszej Szkoły 110 z klas trzecich, drugiej A i drugiej B.

W mijającym roku szkolnym  Fundacja Dziecięcy Uniwersytet Ciekawej Historii zrealizowała następujące projekty kierowane do szkół podstawowych: Warszawo, poznamy się – zajęcia skierowane do uczniów młodszych klas; Wielkie wynalazki – inne spojrzenia – zajęcia organizowane wspólnie z Fundacją Nauk Ścisłych przeznaczonej dla klas 1-3.

Wszystkie te działania były współfinansowane przez Biuro Edukacji m.st. Warszawy.

Uczestnicy brali udział w trzech etapach: zajęciach o Warszawie, tworzeniu projektu grupowego, Wielkim Teście Wiedzy. Wszystkim, którzy z sukcesem ukończyli te etapy i zdobyli tytuł MOCARZY HISTORII serdecznie gratulujemy. 

Z wielką radością przedstawiam  efekty 3-etapowego projektu, w którym były nie tylko warsztaty realizowane przez edukatorów Fundacji, niemal całorocznej pracy nauczycieli oraz uczniów w ramach projektu Warszawo, poznajmy się

Uczniowie włączyli się aktywnie w etap 2 projektu, czyli działania dotyczące pracy projektowej. Wykonali ciekawe prace plastyczne, plakaty oraz projekty ilustrujące ciekawe miejsca naszej stolicy, zabytki oraz zakłady przemysłowe. Projekt był wsparciem w poszerzeniu wśród uczniów wiedzy z zakresu historii Warszawy oraz Polski. Przyczynił się do kształtowania w uczniach pozytywnych postaw społecznych: poszanowaniu dokonań przodków, odwagi w dążeniu do celu, uporu. 

Aktywna praca własna uczniów ze wsparciem też rodziców oraz sprawdzenie ich wiedzy w sposób ciekawy i potrzebny przyczyniła się do sukcesu. Na lekcji przy podsumowaniu wiedzy okazało się, iż uczniowie niemalże w 100% przyswoili wiedzę dotyczącą Warszawy. Jest to wprowadzenie do historii w klasach starszych.  Quiz wiedzy zachęcał uczniów do myślenia oraz  zmotywował do potrzeby utrwalenia wiadomości i sprawdzenia siebie, skłaniał do samokontroli i wzbudził wielkie zaciekawienie.     W pełni zachęcił do poznawania innych ciekawych wydarzeń historycznych i poznawania różnych miejsc w kraju.  
W projekcie wzięło udział 58 klas i prawie 900 uczniów. Powstały dziesiątki pięknych prac w postaci plakatów, prezentacji, filmów oraz piosenek – królował rap Zostały one opublikowane na FB Fundacji.

Tytuł Mocarze Historii przyznawany był za  realizację wszystkich etapów projektu, a więc udział w zajęciach, pracę projektową oraz Wielki Test Wiedzy trzecioklasistów wypełniany w formie online. 

Z wielką satysfakcją gratuluję i dziękuję za zaangażowanie wszystkim uczniom klas młodszych z naszej szkoły, którzy przyczynili się do zwycięstwa. Dzięki ich aktywności nasza Szkoła Podstawowa nr 110 zajęła III miejsce w Warszawie

Dla ciekawości I miejsce zajęła Szkoła Podstawowa nr 28 - szkoła ta zdobyła największą liczbę punktów w Teście Widzy: 1424 na 1500

Nasza szkoła otrzymała od organizatorów dyplomy dla szkoły (każda klasa oddzielnie) oraz podziękowania. 

Otrzymaliśmy też listowne podziękowanie i gratulacje od edukatorów Fundacji, Pani  Agnieszki Kaczmarczyk

Oto jego treść:

Bardzo Państwu dziękuję za rewelacyjną współpracę, zaangażowanie, entuzjazm. Zwłaszcza, że pandemia nie ułatwiała nam zadania. Gratuluję wspaniałych wychowanków.
Bardzo mi smutno żegnać się z Państwem, mam jednak nadzieję, że to tylko na chwilę i po wakacjach znów powrócimy do kontaktu i wspólnych działań. Raz jeszcze dziękujemy Państwu za aktywność, pasję i entuzjazm.

Jest już nowa oferta zajęć Wywołaj DUCHA! (Od przyszłego roku płatna). Zapraszam wszystkich uczniów  już od klasy pierwszej do korzystania z tych lekcji, bo naprawdę warto, rozwijają wszechstronnie. 

Życzę wszystkim słonecznych wakacji.

Sprawozdanie opracowała wychowawczyni klasy 3B: Halina Olesiejuk 

Dnia 7 czerwca odbył się w naszej szkole Konkurs School Master. Uczniowie klas 6 i 7 mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności językowe oraz wiedzę o krajach anglojęzycznych.

W konkursie wzięło udział 25 uczniów. Przedstawiamy wyniki konkursu:

1. Piotr Giel, klasa 7a – 80 punktów
2. Przemysław Jażdżyk, klasa 7d – 72 punkty
3. Zuzanna Sitkiewicz, klasa 7b – 71 punktów

W klasach szóstych najlepszy wynik uzyskała Karolina Ceranka z klasy 6b – 63 punkty.

Gratulujemy!

Zespół Anglistów

W dniu 10 czerwca 2021 r. odbył się Etap III (stołeczny) warszawskiego konkursu matematycznego dla uczniów klas trzecich MAŁA OLIMPIADA MATEMATYCZNA.

Wśród uczniów naszej szkoły najlepsze wyniki osiągnęli następujący uczniowie:

I miejsce:
JAKUB PIOTROWSKI kl. 3a

II miejsce:
JULIA PIKUŁA kl. 3a  i  ANTONI KURSA kl. 3b

III miejsce:
ALICJA STĘPIEŃ kl. 3a

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i zachęcamy do udziału w konkursach w przyszłym roku szkolnym.

Szkolny koordynator konkursu
Maria Krawczyk

Z ogromną radością informujemy, że wśród finalistów Konkursu Matematycznego Puchacz Piotr znajdują się następujący uczniowie z naszej szkoły:

1. Maria Szustakowska. kl. 1A
2. Basia Bober kl. 2A
3. Jakub Piotrowski kl. 3A
4. Julia Taranta kl. 3A
5. Julia Pikuła kl. 3A
6. Marta Smółkowska kl. 3A
7. Alicja Stępień kl. 3A

Serdecznie gratulujemy i życzymy powodzenia podczas finału.

Koordynator konkursu
Maria Krawczyk